
09 feb 2015 Copywriter tovert tandenrij bloot
Een warenhuis waar het nog wel goed mee gaat, is Intratuin. Hoewel ze nog geen webshop hebben, weten ze toch online hun klanten te prikkelen. In ieder geval mij.
Zo was ik verrast een nieuwsbrief te ontvangen waaruit blijkt dat Intratuin nieuwe markten betreedt. Of niet? Met enige verbazing lees ik het onderwerp:
Voorkom gebitsproblemen | exclusieve aanbiedingen speciaal voor jou – Wat aardig, Intratuin maakt zich zorgen over het gebit van tuiniers en planten- en (plastic) bloemenliefhebbers!
Tuintandzorg
Ík weet als geen ander dat de Intratuin een uitgebreide afdeling met dierenvoer en -toebehoren heeft. Maar als je alleen ieder jaar je bollen, eenjarigen of kerstboom bij Intratuin koopt, sta je toch even raar te kijken als Intratuin je ook tandzorg aanbiedt.
Even dacht ik, waarschijnlijk is het tweede deel van de subject “exclusieve aanbiedingen speciaal voor jou” standaard. Maar een kijkje in mijn inbox leert dat de copywriter of contentmanager van Intratuin iedere keer opnieuw een unieke slogan verzint voor de kop van de nieuwsbrief.
Smile!
Misschien niet zo handig gekozen – waarschijnlijk kijkt de creatieve copywriter van Intratuin op deze maandag terug op een zwaar weekend – wel goed genoeg voor een glimlach!
Op zoek naar een online copywriter in Amsterdam? Neem contact op!
Neem contact op
© Muriel Van Peteghem
Geen reactie's