Creative copywriter: Hey baby, who do you want me to be?

28 jan 2016 Creative copywriter: Hey baby, who do you want me to be?

Een copywriter kan zich in de huid verplaatsen van wie dan ook. Als een slang vervel ik op commando.

Op jouw verzoek word ik Don Draper. Of huisvrouw. Of een bier drinkende voetbalfan. Of een kunstgebitdragende jongere-oudere. Of oudere jongere. Jij bepaalt de doelgroep. Ik verzin treffende teksten.

Overdag is zij creative copywriter, maar ’s nachts vooral rond volle maan maakt zij de stad onveilig als weerwolvin.

 

Joan Madmen websap Creative copywriter

© Muriel Van Peteghem

 

Elevator bitch

Wie ben ik? Hoe maak ik voor jou het verschil? De 60 seconden gaan nu in:

Ik heb 2 visitekaartjes:

  • Op de één staat: copywriter | webredacteur | creatieve contentmanager | (online) communicatiespecialist
  • Op de ander: multidisciplinary creative | woordbeeldhouwer

 

Mijn USP is dat fantasie, dromen en werkelijkheid van nature makkelijk door elkaar lopen. Dat levert verrassende copy op.

 

Creatief met woord en beeld: veel zeggen met weinig woorden. Ik zit boordevol ideeën en zelfs als de emmer over loopt ben ik nóg een leuke collega. Verder levenservaren, ook niet onbelangrijk. Op mijn paspoort staat Belg. Handig, want mijn kennis van de Nederlandse taal reikt nét iets verder. En ik scoor natuurlijk hoog bij het Groot Nederlands Dictee. Przewalskipaard, no problem.

«Dromen zijn bedrog, maar wel een leuk verhaal»

En omdat ik als creative copywriter even niet aan sejo (SEO) hoef te denken, geef ik deze alinea een inspirerende h2-tussenkop. Ja, ik ben een conceptueel denker, maar dat klinkt zo saai. Mijn USP is dat fantasie, dromen en werkelijkheid van nature makkelijk door elkaar lopen. En dat levert verrassende copy op.

Creative copywriter Amsterdam

Ik ben niet verbonden aan een reclame-, mediabureau of digitale communicatie-bureau. Wel word ik door ze ingehuurd. Je mag mij ook altijd direct benaderen.

Altijd al zo’n creatieve copywriter of online copywriter in de gelederen willen hebben?

 

Geen reactie's

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.